Personale

Astazi voi incepe si o categorie noua si o voi numii "personale" in care voi scrie si alte lucruri care nu au legatura cu trucuri si sfaturi.
Asa ca primul articol este despre o fata care are unul dintre cele mai citite bloguri.
Numele ei este Alexandra Ivan , iar blogul ei se numeste fata cu soarele.
Am citit si eu cateva din articolele ei si pot sa va spun ca sunt foarte interesante si merita sa vizitati blogul ei. Intamplator am aflat ca este si cantareata si am reusit s-a ascult cateva din melodiile ei.
Din pacate nu este foarte cunoscuta dar are o voce super si sunt sigur ca va avea o cariera frumoasa, iar eu nu pot decat sa-i urez mult succes in continuare.
Aici puteti asculta cateva din melodiile ei.

Trucuri si sfaturi
Tips and tricks

Post a Comment

Previous Post Next Post